Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

2015

Kategori: Dagligt skit

Jaha, nu är det redan 2015 och jag har inte bloggat på hundra år, vet inte riktigt om det är min grej men fan nu när det är vår och solen skiner så får man ju mersmak igen. Jag önskade ibland att bloggandet sköttes automatiskt efter dagen för det händer en del här, både i mitt huvud och ja, i livet. Men så är det inte och just därför blir det inte så mycket skrivande för jag orkar inte när man väl kommer hem.
 
Jag fick ju ett vik-schema förra året i november som sträckte sig under en månad, eventuellt över december också. Men nu är det så att istället för något förlängt vik över december så fick jag en FAST ANSTÄLLNING!! istället. Jag var inte ett beredd på det utan det kom som en väldigt glad överraskning när dom frågade om jag ville vara kvar hos dem :) 

Sen var det problem med mina betyg men det löste sig också till slut! Så nu har jag begärt tjänstledigt till hösten men är inte hela världen om jag inte kommer in i höst, utan då är det bara att ansöka till våren istället. 

Ja, så ligger det till! :)