Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

Andra dagen

Kategori: Dagligt skit

Andra dagen på praktiken och det känns helt underbart. Igår var jag så jävla nervös så jag önskade jag kunde skita i hela praktiken, så illa mådde jag av nervositeten. Men som vanligt överträffar jag mig själv och jag är helt förälskad i att jobba som personlig assistent. Kanske lätt att säga efter 2 dagar, men det är bra kollegor och min brukare är så himla trevlig. Vill knappt gå hem när jag slutar, men jag har bett om att få mer tider så fick mer tid imorgon, som egentligen var min lediga dag. 

Jag är så nöjd över det mesta just nu. Tänkte kolla på det nya avsnittet av Hawaii Five-O och sedan antingen slappa i soffan eller framför D3. Eller så borde jag kanske börja med hemtentan i psykiatri angående ångest, hmmm. Ja, vi får väl se :-)

På väg till praktiken. Min dragkedja har gått sönder på jackan så var tvungen att leta upp en sjal, haha.