Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

Saturday

Kategori: Dagligt skit

Det känns som en fredag, så idag har varit en sådär dag. Tänkt fel och planerat fel. Men nu har jag varit iväg och tränat nyss så det känns bra nu, tillbaka på rätt vägar igen. 5km på 29.20 idag, mitt mål är ju under 30 minuter på blodomloppet i Maj. Och har klarat 30 minuter alla gånger utom typ 2-3 gånger, så det lär jag nog klara, känns positivt. Och 30 minuter är med 1 minuts uppvärmning i början (gå) samt en "paus" på cirka 1 minut (gå) efter 2,5km. Men det ska inte finnas några pauser när jag springer loppet så :D
 
En vecka har gått på praktiken och det känns bra trots omständigheterna med att ingen visste jag skulle komma! Dock så är det en massa plugg som måste göras nu i veckan, för ligger så mycket back...men det klarar jag för sen är jag undersköterska/skötare inom psykiatrin! YES!