Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

Eighteen

Kategori: Dagligt skit

Alltså, tror jag snart jobbar ihjäl mig, eller nä men har jobbit mer än jag nånsin gjort. Men nu så behöver jag verkligen bara tjäna så mycket pengar som möjligt så jag kan RESA, som jag har velat göra typ i hela mitt liv men som aldrig blivit av. Har hela livet framför mig och är det något jag vill göra så är det att UPPLEVA så många länder som möjligt och förhoppningsvis kan jag göra det inom snart framtid. 
 
Ett stort steg framåt i mitt "nya" liv är nog att jag för första gången på 3 veckor faktiskt LAGADE mat, tror inte ni förstår hur min kost har sett ut i dessa veckor. Snabbmat, nån dag åt jag nog på alla ställe som finns på samma dag, sen några dagar har jag inte ätit något allt, nån dag bara mackor, ja, nudlar nån kväll kommer jag ihåg. Ja typ sånt skit. Har verkligen inte motivation till att laga mat längre, tråkigt nog. 
 
Men på tal om annat, jag fick min första parkeringsböter idag, jättekul....stod på besöksparkeringen så jag fattar inte ens varför. Ska ta och överklaga! Bara för jag tänker va en sån jobbig jävel som inte ger mig :-)