Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

Ny dag

Kategori: Dagligt skit

Jobbade till 14.00 idag, usch vilket väder det har varit idag. Snö och riktigt riktigt kallt, frös igenom alla kläderna idag när man jobbade. Va kul att jag fick köra men lite nervöst för jag har ju alltid åkt med i cirka 2 års tid på jobbet och nu äntligen kan jag faktiskt också bidra med lite körtid :-) Har fått hur mycket jobb som helst sen jag sa att jag hade körkort, känns faktiskt lönande även om det ändå gick 13-14tusen på körkortet sammanlagt. Har ett snällt jobb och bemanningen trodde på mig när jag lovade att ta körkort innan årets slut, annars hade det varit svårt att finansera det hela. 
 
Var ute och körde lite efter jobbet också, men inte alls så långt idag, blev så trött efter att kört hela dagen på jobbet också. Haha, börjar förstå alla som skjutsar folk hela tiden, va tröttsamt det kan va! Och nu känns det konstigt för jag har inget att göra på min lediga tid, inget plugg, eller några förberedelser eller nåt, haha. Nu är jag bara ledig...Då får jag väl ge lite kärlek till lägenheten istället, typ, eller tvätthögen...hade tvättid igår men det blev såklart inte av när jag var tvungen att köra... ;-)
 
Ha D!