Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

Nya hobbyn

Kategori: Dagligt skit

Att Fiska!! Det är jävla kul alltså, jag vet knappt varför jag ens tycker det själv eftersom jag inte vill få napp!! Är så rädd att jag ska få napp och så ser man den stackars fisken och jag får sån ångest...Kan verkligen inte döda djur. Även om vi slänger i dom igen så kan dom ändå va skadade, vilket är plågeri!!
Annars idag känner jag mig mest deppig, eller inte deppig men orkar inte göra något, knappt göra ve mig. Vill bara lägga mig och vila middag typ men istället sitter jag här och gör absolut ingenting. Proppat i mig ett par godisbitar och känner mig typ 20 kg tyngre redan. Och så är det sjukt varmt ute så sitter jag här och önskar det börjar regna!
I karlsby en kväll för ett par dagar sedan! En fisk kom upp under den kvällen!