Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

Onsdag redan?

Kategori: Dagligt skit

Gud vad tiden går fort ibland. Men så känns det säkert bara för att jag jobbar så oregelbundet. Jag vet knappt när det är helg eller vardag. Ibland när någon frågar vilken dag det är så måste jag fundera över det i säkert en halv minut. Men det känns skönt, på mitt schema har jag tre lediga helger på fyra möjliga. Hur detta är möjligt när man jobbar varannan inom vården (för det mesta), jag tänker inte ifrågasätta iallafall, njuter istället. Får se om man fortsätter på ett schema i december också, är lite tveksam pga många saker, tyvärr. Men det får jag besluta när jag får frågan! 

Idag har jag varit på jobbet hela dagen känns det som förresten. Sov borta inatt, kom hem tidig förmiddag och åkte iväg till jobbet redan vid elvatiden och åt min lunch där innan jag började tolv. Slutade inte förrän klockan nio och nu har jag pratat med världens finaste en stund och nu tänkte jag försöka hålla mig vaken och se Greys Anatomy.