Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

Vem visste...

Kategori: Dagligt skit

Alltså åhh, mitt liv är så underbart. För ett år sen kunde jag aldrig tro att mitt liv skulle se ut så här idag. Det kunde jag inte ens tro för 2 månader sen. För 2 månader sen hade trott att jag redan visste hur hela mitt skulle se ut. Vem som skulle finnas i mitt liv, vad jag ville göra med det, vad jag skulle jobba med. Så sjukt att behöva tänka om så mycket och nu må bättre än aldrig förr. Är så tacksam för alla som varit med mig, och tänk vad mycket nytt folk jag har träffat!
 
Igår hade jag semester från jobbet eftersom vi firade Adam som fyllde 20år i Norrköping, och idag är jag ledig, så underbart. Städar och fixar, ska packa upp sen helgen, lyssnar på musik, solen skiner, ja, kan bara bli bättre om någon hade gjort mig sällskap :) 
 
Ska klippa mig senare idag, för mitt hår är så trasigt. Dags att styra upp det nu, eventuellt kolla på färgning också, vill nog ha det något ljusare nu till sommaren.