Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

YOU HAD A BAD DAY

Kategori: Dagligt skit

YOOOOO. Alltså igår hade jag så mycket ilska inom mig så jag var arg på precis allt och alla. Jag vet inte hur många som fick ta min onödiga skit igår, men jag hatade verkligen hela världen. Det var sånna små skitsaker som absolut inte spelar någon roll egentligen men allting tillsammans gjorde så allting blev stort. Jag hade kunnat böla hela dagen om jag inte visste jag var tvungen att träffa massa folk och hade ärenden som var tvungna att göras. När jag kom hem på kvällen och träffade min UNDERBARA pojkvän så blev jag så ledsen för jag hade varit så arg och sur hela dagen. Och jag har verkligen världens finaste pojke, blev tröstad tills det var slut på tårar. Sen kändes allt mycket bättre och idag är jag glad!




Har varit på arbetsförmedlingsmöte (ja, jag tillhör den kategorin) och kom nyss hem, eller för ett litet tag sen. Nu har jag fått ny motivation och ska söka lite fler jobb och kolla en massa utbildningar. SEE YA LATA!