Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

Santa Cruz

Kategori: Dagligt skit

Nu ligger jag lite efter i dagarna här men för 2 dagar sen åkte vi till Santa Cruz. En dam här som är helt underbar körde oss dit. Hon har på något sätt kopplingar till Sverige men är amerikan. Vi åt även julbrunch hos henne på juldagen :-) När vi kom dit åt vi på en mexikansk restaurang. Jag tog hot tamarle som var någon maträtt man alltid åt i samband med julen, tror jag...haha om jag fattade det rätt. Det var lite lustigt för kombinationen av det som fanns på tallriken är väl inte så jag brukar äta det. 

Ris, bruna bönor och senTyp nåt smaklöst bröd med strimlad kyckling i mitten av brödet. Brödet är dränkt i grön salsa. 
Efter maten gick vi en sväng.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen när vi väl åkte hem tog vi en väg i något jäkla berg. Vägarna där var verkligen slingriga. De gick höger vänster höger vänster så man blev lätt åksjuk. Man kände även höjdskillnaderna i öronen när man fick lock :-) det var lite läskigt också. Synd jag inte fick någon liten video av det väglaget. Men lite av utsikten fick jag med iaf. 

(null)

(null)

(null)