Ebba Johansson

time will tell, heaven or hell

Monday again!

Kategori: Dagligt skit

Nu har jag varit på intervju hos Team Sportia och jag kan inte säga att det gick dåligt, men jag tyckte inte det kändes jättebra heller. Så vi får väl se i veckan! Och jag hatar att förbereda mig inför intervjuer, så jag försökte tänka så lite som möjligt på det tills jag väl var där. Men sen efter så tänker jag på allt, hur jag formulerade mig, vad jag skulle sagt egentligen, varför jag inte sa så istället...osv. Haha! Men det är inget man kan göra något åt nu, och man är inte mer än människa :-) 
 
Nu ska jag vila och försöka komma på något att äta till lunch, för ska iväg och köra 12.45 och sen ska jag träna kl 15.00 så behöver ju få lite energi! Måste iväg och köpa lite nytt till träningen, men det lär väl bli typ om hundra år...